zich momenteel midden in een grote retro-trend die

This is the right place to share your game experience and feelings! Feel Free!

zich momenteel midden in een grote retro-trend die

Postby yaya2017 » 15 March 2018, 03:33

Zoek onverwachte spins op de logo's die je al decennia lang kent - een blauw Adidas-logo, een rode Supreme-en leg ze samen. Een T-shirt is de ideale plek waarop merken groot en klein hun logo's kunnen slaan. Het kledingstuk is in wezen een canvas dat je kunt dragen.Adidas NMD Femme Daarom is het de meest populaire manier om logo's in een kledingkast te verwerken. Maar als het gaat om het logo-leven, bevestigt eenvoudige mode-wiskunde dat ten minste één stuk iets anders dan een t-shirt moet zijn. Gelukkig verleggen ontwerpers en merken nu al de grenzen van logische plaatsing van logo's. De risicovarensokken van Nike Air Max 90 Mujer Negras Off-White zijn nu een streetwear-nietje, je zou het moeilijk vinden om iets Givenchy te vinden dat geen ster heeft en Thom Browne staat erom bekend dat hij zijn kenmerkende grosgrain op elk item plaatst dat hij maakt. maakt de logo-mengmogelijkheden nu nog grenzeloos. Adidas is nog steeds roodgloeiend in Noord-Amerika. In de meest recente inkomsten, vrijgegeven donderdag, rapporteerde Adidas jaar in jaar uit een stijging van 31% in Noord-Amerika. Dat is een reeks kwartalen met winstgroei in de Adidas Stan Smith Mujer high-twenties tot de low-thirties.Contrast dat met de twee grootste concurrenten van Adidas in de VS, en het verschil kon niet groter worden. In de meest recente inkomsten rapporteerde Nike een omzetdaling van 3% in Noord-Amerika. Under Armour, dat Adidas eerder dit jaar passeerde om de op één na grootste sportkledingverkoper in de VS te Nike Air Max 2016 Womensworden, meldde een daling van iets meer dan 12% in hun laatste verdiensten.

Zowel Nike als Under Armour geven vandaag de schuld aan de zware omstandigheden in de atletiekmarkt, maar Adidas 'succes werpt een beetje een slag in dat verhaal. Hoe blijft Adidas groeien ondanks dat klanten steeds kieskeuriger worden? Er is geen geheim, volgens het hoofd van Adidas North America, Mark King, die zegt dat de strategie van het merk nu in de aandacht komt en dat alles op zijn plaats klikt. Zoals hij herhaald heeft Adidas Superstar Mujer sinds Adidas aan zijn run begon, draait alles om het krijgen van de juiste product voor de juiste klant op het juiste moment. Zoals King in maart zei, "we concentreren ons op wat de consument wil." Dat omvat de atletisch ge?nspireerde levensstijl met sneakers die klanten opeten, in plaats van zich te concentreren op de onhandige basketbalschoenen die Nike en Under Armour hun brood en boter hadden gemaakt. De populairste schoenen van Adidas, zoals Ultra Boost, Alpha Boost en Pure Boost, hebben een groot deel Nike Air Max 90 Femme Rose van de groei gereden, samen met retro-looks zoals de Stan Smith.King zegt dat Adidas zijn marktaandeel in alle categorie?n heeft verdubbeld en vooral warm is in de hardloopcategorie . Maar King zegt dat het merk nog steeds populair is, klanten ontwikkelen een relatie niet alleen met de schoenenfranchises, maar ook met het Nike Air Huarache Damen merk zelf. Het is nu de taak van Adidas om die schoenenfranchises te beheren om duurzame groei te realiseren. King richt zich nu op het voortzetten van die groei, waarvan hij zegt dat die 'echt' is.

Een ander stukje van de puzzel die King zegt, is om de klant online te volgen en e-commerce te behandelen met het respect dat het verdient. Naarmate meer klanten online gaan om hun boodschappen te doen, heeft dit ertoe geleid dat Adidas een gloednieuwe winkel-app voor smartphones heeft gemaakt om aan die vraag te Adidas NMD Dam voldoen. Adidas 'Superstar-sneaker kon op dit moment niet toepasselijker worden genoemd. Volgens het onderzoeksbureau NPD Group was de eenvoudige retro-stijl met schelpvormige tenum vorig jaar de bestseller door de verkoop van dollars in de VS, 's werelds grootste sneakermarkt. De sneaker heeft zelfs de regerende koning van de Adidas ZX 750 Mujer Amerikaanse sneaker-markt, Nike, ontsloten. "Dit is de eerste keer dat een Nike-product niet meer aan de top staat in meer dan een decennium", zegt analist Matt Powell, analist bij de NPD. De VS bevindt zich momenteel midden in een grote retro-trend die de verkoop van een paar verschillende stijlen hielp NPD's lijst, inclusief Nike's Jordan XII, die debuteerde tijdens het ongelooflijke seizoen 1996-1997 van Michael Jordan. Adidas was ook het hoogste merk in het algemeen in 2016. Adidas 'bredere succes en de retro-golf combineerden om de Superstar naar de top te duwen - hoewel de standaardstijl $ 80 kost, terwijl de tweede plaats Jordan XII $ 170 kost, wat betekent dat Adidas een gigantische prijs verkocht. aantal Superstars om de titel te winnen. Nike blijft echter een krachtig merk en verreweg de grotere speler in de Amerikaanse Adidas NMD Mujer sneakermarkt. Adidas AG (ADS - Get Report) doet het echter niet zo goed, volgens leidinggevenden van Foot Locker. De verkoop vertraagt ??voor Superstars en Stan Smiths, twee sneakers die uitblonken in Q2 en populair waren onder de modewereld.
yaya2017
 
Posts: 44
Joined: 05 February 2018, 09:10

Return to General

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron